Celem kampanii „Szanujmy się” jest budowanie świadomości marki jaką jest osoba sportowca zarówno wśród potencjalnych sponsorów jak i wśród samych sportowców. Pragniemy ustrzec sportowców przed niekontrolowanym rozdawaniem swojego wizerunku za czasem banalne wsparcie w postaci koszulki, próbki odżywki czy innych bezwartościowych produktów lub usług. Każdy kto chce zostać opiekunem finansowym sportowca i na jego barkach budować wartość swojej marki musi być świadomy, że sportowiec to marka i produkt sam w sobie. Utrzymanie kariery sportowej na wysokim poziomie wiąże się z ogromnymi wydatkami, z którymi sportowcy bardzo często nie dają sobie sami rady. Osoby i firmy działające w wyżej wymieniony sposób najzwyczajniej wykorzystują dobrą wolę sportowców pochłoniętych treningami i uczestnictwem w zawodach, do pomnażania swoich zysków ofiarując w zamian ułamek swoich dochodów.
Jesteśmy świadomi, że na początku sportowej kariery taka współpraca jest dobrym wstępem do długoletniej wspólnej pracy, jednak w marę jak rosną osiągnięcia sportowca należy renegocjować warunki umów tak aby na rozwoju sportowca korzystały obie strony.